Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Ce pot face pentru a nu deveni victima unui atac de tip phishing?

Daca ai accesat un link suspect primit prin e-mail si ti-ai introdus datele de logare in aplicatia BT24, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil la 0264 308 028, tasta 2, pentru a dezactiva temporar serviciul de BT24 Internet Banking si pentru a verifica tranzactiile efectuate pe cont.

Daca nu ne poti contacta telefonic, te rugam sa vii in cea mai apropiata sucursala BT.

Pentru siguranta ta online, noi iti recomandam urmatoarele:

• nu accesa link-uri din e-mail-uri nesolicitate sau trimise de catre persoane necunoscute, in special cele care par sa fie trimise din parte noastra

• nu accesa si nu descarca fisiere atasate, primite in astfel de e-mail-uri

• acceseaza BT24 Internet Banking doar de pe adresa noastra web sau prin introducerea adresei in bara de adresa din cadrul browser-ului, folosind intotdeauna tastatura si nu un link

• verifica in bara de adresa din cadrul browser-ului daca adresa existenta este cea a serviciului nostru de Internet Banking

• verifica faptul ca ai o conexiune criptata (HTTPS) cu site-ul Internet Banking BT24 si ca detinatorul certificatului digital aferent acesteia este BT

• asigura-te ca ai instalate solutii anti-virus si anti-spyware, iar acestea sunt actualizate regulat

• nu salva elementele de autentificare in aplicatia Internet Banking in memoria calculatorului

• stabileste o parola de complexitate ridicata (sa contina litere mici, mari, numere si caractere speciale) si schimb-o periodic

Banca Transilvania | © Copyright 2018 Toate drepturile rezervate