Intreaba Banca Transilvania

Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Ce modalitati am pentru verificarea soldului?

Astazi, este extrem de important sa fii mereu conectat, si sa poti verifica soldul in orice moment.

De aceea, iti oferim mai multe optiuni, pentru ca tu sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine:

  • Prin platforma BT24 Internet Banking: logheaza-te cu datele tale, apoi selecteaza optiunea Vizualizare rapida pentru a vedea soldul;
  • Prin aplicatia BT24 Mobile Banking: logheaza-te cu parola sau cu amprenta, iar soldul iti va aparea pe ecranul de pornire;
  • Prin serviciul telefonic Voice Teller;
  • Prin serviciul SMS Alert, care iti transmite automat prin SMS soldul contului dupa fiecare tranzactie efectuata cu cardul, dar si dupa fiecare incasare in cont;
  • Prin serviciul Livia de la BT, care iti spune soldul si alte informatii utile
  • Bineinteles, ai si posibilitatea sa mergi la cea mai apropiata unitate BT, cu actul de identitate, si sa soliciti un extras de cont, sau sa interoghezi soldul la bancomatul BT de langa tine.


0264 308028
*8028
(apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila)