Intreaba Banca Transilvania

Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Ce inseamna suma blocata pe card?

Ce inseamna suma blocata pe card?

Sumele blocate din tranzactiile cu cardul sunt acele sume rezervate in momentul in care faci o tranzactie cu cardul la ATM-ul unei alte banci sau comerciant (plata la POS sau pe Internet). Acestea reprezinta garantia ca banca respectiva isi va primi banii pentru suma pe care ai ridicat-o de la bancomat, respectiv ca un comerciant isi va primi banii pentru bunurile/serviciile pe care le-ai cumparat.

 

Toate tranzactiile finalizate cu succes se trimit in decontare de catre banca al carui ATM l-ai utilizat sau de banca comerciantului, in termen maxim de 30 zile si sunt procesate automat in conturile clientilor. Decontarea tranzactiilor presupune debitarea efectiva a sumei din contul clientului, concomitent cu deblocarea sumei din sectiunea “Sume Blocate”.

 

In cazul tranzactiilor cu mesaj de eroare, atat la POS comerciant cat si pe Internet sumele pot ramane blocate pe cont. In astfel de situatii, nu te ingrijora, poti solicita deblocarea sumei fie prin apel in Call Center (la numarul inscris pe spatele cardului), fie in orice unitate a Bancii, iar banii vor reveni pe cont in cel mai scurt timp.

In cazul in care nu observi ca suma s-a blocat, desi ai primit chitanta cu mesaj de eroare si nu ai beneficiat de produsele sau serviciile achitate, aceasta se va debloca automat, in maxim 12 zile de la data tranzactiei, fara a fi niciun demers sumplimentar.

 

In cazul in care ai debite, dobanzi restante, penalitati, popriri etc. acestea apar tot ca si suma blocata si se vor recupera automat din alimentarile ulterioare ale contului.

 

Sumele blocate sunt redate pe extras in sectiunea: “Sume Blocate”.


0264 308028
*8028
(apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila)