Intreaba Banca Transilvania

Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Ce este Mobile Banking?

Mobile Banking este un serviciu bancar disponibil 24 ore din 24 prin intermediul caruia ai posibilitatea sa-ti gestionezi simplu, rapid si in deplina siguranta conturile tale bancare, prin intermediului unui smartphone sau tableta cu conexiune la Internet. Practic ai banca TA in buzunarul TAU (your bank in your pocket). Accesul la acest serviciu se realizeaza usor printr-o aplicatie dedicata pentru iOS, Android sau prin mobile browser pentru alte sisteme de operare. Prin aplicatia de Mobile Banking ai acces rapid la o gama variata de operatiuni, intr-un interval de timp foarte scurt si in conditii de maxim confort cum ar fi: plati, transferuri intre conturile proprii, plati de facturi, schimburi sau conversii valutare, administrarea limitelor de tranzactionare pe carduri, achizitii de fonduri de investitii, activarea serviciului SMS Alert pentru tranzactiile derulate cu carduri, transmiterea si receptionarea de fonduri prin Western Union. In plus, poti vizualiza online tranzactiile efectuate, soldurile conturilor, limitele de cheltuieli zilnice setate pe carduri sau date despre credite tale “


0264 308028
*8028
(apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila)