Logo Intreb BT
  • CATEGORII
  • DESPRE
  • BT Mic
  • Creditare responsabila
  • Asigurari
  • BT Alert
  • Carduri
  • Cont curent
  • Credite
  • Depozite
  • Diverse
  • Fonduri de investitii
  • Internet & Mobile Banking
  • Operatiuni bancare
  • Transferuri de bani
  • Tranzactii bursiere
  • Western union
  • Leasing
  • BT Pay
  • Ocazii cu ZamBT
  • BT & Bancpost

Cum pot activa, dezactiva sau modifica serviciul BT Alert?

Simplu! Suna la Call Center la 0264 30 8028, apelabil din orice retea, inclusiv international sau *8028, apelabil din retelele Vodafone, Orange si Telekom. Daca esti reprezentantul legal al firmei, poti obtine informatii sau poti seta servic...

Vezi raspunsul complet
27 voturi
setaribt alertsecuritateutilefacilitati btproduse persoane juridice

Ce facilitati ofera serviciul BT Alert?

BT Alert este produsul pe care il punem la dispozitia persoanelor juridice, oferindu-le posibilitatea de a primi SMS-uri pentru: soldul disponibil pe conturile curente, incasarile pe conturile curent sau despre popririle instituite.

Vezi raspunsul complet
6 voturi
bt alertsecuritateutilefacilitati btproduse persoane juridicetranzactii
  • 1
  • Cum pot sa resetez parola la BT24 Internet Banking?
  • Ce este BT Trade?
  • Ce inseamna codul CVC2 si CVV2?
  • In ce mall-uri aveti deschise agentii?
  • Ce inseamna suma blocata pe card?
  • Sunt deschise agentii duminica?
  • Ce inseamna sold contabil?
  • Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac?
  • Pot sa depun bani in contul altei persoane?
  • Ce acte sunt necesare la deschiderea unui cont pentru o societate?
  • Cum pot sa realizez o plata online cu cardul? Sunt limitate tranzactiile pe internet?
  • Cum pot sa transfer bani intr-un cont BT (care nu este al meu), prin aplicatia Internet Banking BT24?
  • Ce trebuie sa fac daca mi-am uitat codul PIN?
  • Trebuie sa primesc o suma de bani in euro pe card,cardul este in lei, in cat timp pot sa ridic suma ?
  • De ce date am nevoie ca sa fac plata facturii de energie electrica la ATM?
  • Am un card de cumparaturi si am inteles ca pot beneficia de plata in rate sau cu puncte de loialitate. La ce comercianti pot face astfel de cumparaturi?
  • Daca figurez la Biroul de Credit mai pot lua un credit?
  • Ce este codul SWIFT?
  • Nu mai stiu ce cod IBAN am. Cum pot sa-l aflu?
  • De ce documente am nevoie pentru a-mi deschide un cont curent? Cat dureaza? Cat trebuie sa platesc?
  • In cat timp imi intra banii? Care este durata unui transfer in Romania? Dar in strainatate?
  • Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac?
  • Dupa cate zile sunt raportat la Biroul de Credite daca am intarziat cu plata ratei? Daca am fost raportat mai pot lua un credit?
  • Daca incasez salariul in contul BT, beneficiez de costuri mai bune la credite?
  • Care este suma maxima care se poate retrage pe zi de la ATM-urile BT si cat se poate retrage maximum la o operatiune?
  • Ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a obtine un card de credit/ overdraft?
  • call center
  • program
  • retragere
  • parola
  • copii
  • extras
  • numar de telefon
  • refinantare
  • rate
  • negociere
  • imputernicit
  • iban
  • poprire
  • alocatie
  • cod
  • biroul de credit
  • bancomat
  • rambursare
  • investitii
  • robor
  • conversie
  • plan de afaceri

Propune o intrebare

Genereaza alt cod
Banca Transilvania | © Copyright 2018 Toate drepturile rezervate