Intreaba Banca Transilvania

Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Sunt intr-o tara straina, am pierdut cardul BT, l-am blocat, dar nu ma pot intoarce pentru a-mi face altul. Care este cea mai buna optiune pentru a avea acces la banii din cont?

Nu te ingrijora, ai mai multe solutii: • in cazul in care ai Internet Banking BT24 sau Mobile Banking BT24 poti transfera banii intr-un alt cont sau pe un alt card • daca ai o persoana imputernicita pe cont, care este in Romania, iti poate ridica banii din cont si ii poate depune intr-un alt cont sau ti-i poate transfera prin serviciul Western Union • daca poti ajunge la sucursala noastra din Roma poti cere re-emiterea cardului • poti solicita prin e-mail la adresa contact@bancatransilvania.ro re-emiterea si trimiterea in strainatate a cardului si a PIN-ului (prin SMS sau pe hartie). Daca alegi aceasta modalitate trebuie sa trimiti la contact@bancatransilvania.ro o cerere in care sa mentionezi datele de identificare, precum si adresa din strainatate unde sa fie trimis cardul si PIN-ul, numarul de telefon la care poti fi contactat precum si faptul ca esti de acord sa suporti taxele de reemitere a cardului si de trimitere a acestuia prin curier in strainatate. Cererea trebuie sa aiba semnatura ta olografa.


0264 308028
*8028
(apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila)