Intreaba Banca Transilvania

Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Am pierdut cardul BT, sunt intr-o tara straina si neavand posibilitatea de a ma intoarce pentru a-mi face altul, celalalt fiind blocat, care este cea mai buna optiune pentru a avea acces la banii din cont?

Daca ai pierdut cardul ai mai multe solutii: -in cazul in care ai Internet Banking BT24 sau Mobile Banking BT24 poti transfera banii intr-un alt cont/pe un alt card; -daca ai o persoana imputernicita pe cont, care este in Romania, iti poate ridica banii din cont si ii poate depune pe un alt cont/transfera prin serviciul Western Union; -daca poti ajunge la Sucursala BT Roma poti solicita reemiterea cardului; -poti solicia prin e-mail la adresa contact@bancatransilvania.ro reemiterea si trimiterea in strainatate a cardului si a PIN-ului (prin SMS sau pe hartie). Daca alegi aceasta modalitate trebuie sa trimiti pe adresa de e-mail contact@bancatransilvania.ro o cerere in care sa mentionezi datele de identificare, precum si adresa din strainatate unde sa se trimita cardul/PIN-ul, numarul de telefon la care poti fi contactat si sa mentionezi ca esti de acord cu suportarea taxelor de reemitere card si trimitere prin curier in strainatate. Cererea trebuie sa aiba semnatura ta olografa.


0264 308028
*8028
(apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila)